صفحه اصلي
رشته تربیت بدنی
کتب و ویدیوهای آموزشی
استخدامی تربیت بدنی
آزمون ها
کلاسها
منابع کنکور تربیت بدنی
دانلود رایگان
درباره ما
سبد خرید
   زبان انگلیسی (زبان عمومی و زبان تخصصی تربیت بدنی)

زبان انگلیسی ( زبان عمومی و زبان تخصصی تربیت بدنی ) :

زبان انگلیسی که در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی به دو صورت زبان عمومی و زبان تخصصی تربیت بدنی وجود دارد، یکی از دروس مهم و تاثیرگذار رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی است. زبان انگلیسی در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی برای تمامی رشته ها ضریب 2 دارد و در تعیین رتبه افراد بسیار موثر است.

در ادامه به معرفی کتب جلد اول زبان عمومی زیر ذره بین ( واژگان ) ، جلد دوم زبان عمومی زیر ذره بین ( گرامر )، صفرتاصد زبان تخصصی تربیت بدنی و 1000 تست زبان عمومی و تخصصی تربیت بدنی دپارتمان تخصصی تربیت بدنی می پردازیم.

 

کتاب جامع زبان تخصصی تربیت بدنی - ویرایش جدید

کتاب 1000 تست زبان عمومی و تخصصی تربیت بدنی

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین - جلد اول (واژگان)

کتاب زبان عمومی زیر ذره بین - جلد دوم (گرامر)

 

کتاب جلد اول زبان عمومی زیر ذره بین ( واژگان ) :

کتاب جلد اول زبان عمومی زیر ذره بین ( واژگان ) با 424  صفحه ، نوشته هادی جهانشاهی و الناز یوسف زاده می باشد.

در این کتاب حدودا 2600 لغت کنکوری و مهم با مثال های انگلیسی و ترجمه در هر قسمت ، به طور کامل توضیح داده شده است.

کتاب جلد اول زبان عمومی زیر ذره بین ( واژگان ) درصد بالایی از سوالات کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی سال های اخیر را پوشش داده است و مطالعه این کتاب برای بخش واژگان درس زبان انگلیسی در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی ، کفایت می کند.

 

کتاب جلد دوم زبان عمومی زیر ذره بین ( گرامر ) :

کتاب جلد دوم زبان عمومی زیر ذره بین ( گرامر ) با 400 صفحه ، نوشته هادی جهانشاهی و الناز یوسف زاده می باشد.

در این کتاب دستور زبان انگلیسی به همراه نکات مهم آموزش داده شده است و تست های گرامر کنکور کارشناسی ارشد و سوالات تالیفی هم قرار داده شده است.

کتاب جلد دوم زبان عمومی زیر ذره بین ( گرامر ) درصد بالایی از سوالات کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی سال های اخیر را پوشش داده است و مطالعه این کتاب برای بخش گرامر درس زبان انگلیسی در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی ، کفایت می کند.

 

کتاب صفرتاصد زبان تخصصی دپارتمان تخصصی تربیت بدنی :

کتاب صفرتاصد زبان تخصصی دپارتمان تخصصی تربیت بدنی با 304  صفحه ، نوشته علی سیستار و ابراهیم ابراهیمی می باشد.

این کتاب شامل 100 متن زبان تخصصی تربیت بدنی و 5 سوال برای هر متن ( مشابه با متون زبان تخصصی تربیت بدنی در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی ) به هراه ترجمه کامل می باشد.

کتاب صفرتاصد زبان تخصصی دپارتمان تخصصی تربیت بدنی درصد بالایی از سوالات کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی سال های اخیر را پوشش داده است و مطالعه این کتاب به جای مطالعه چندین کتاب زبان تخصصی که نتیجه ای جز سردرگمی داوطلبین ندارد، توصیه می شود.

 

کتاب 1000 تست زبان عمومی و تخصصی تربیت بدنی دپارتمان تخصصی تربیت بدنی :

کتاب 1000 تست زبان عمومی و تخصصی تربیت بدنی دپارتمان تخصصی تربیت بدنی با 408 صفحه ، نوشته ابراهیم ابراهیمی و پرنیان نامدار دیلمی است.

در این کتاب 33 آزمون دقیقا مشابه با سوالات زبان انگلیسی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی ( 15 سوال زبان عمومی و 15 سوال زبان تخصصی ) به همراه پاسخنامه تشریحی و نکات کنکوری ، طراحی شده است.

به داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی وعلوم ورزشی توصیه می شود که پس از مطالعه کتاب صفرتاصد زبان تخصصی تربیت بدنی دپارتمان تخصصی تربیت بدنی ، جلد اول زبان عمومی زیر ذره بین ( واژگان ) و جلد دوم زبان عمومی زیر ذره بین ( گرامر ) ، برای آزمودن دانسته های خود و شناسایی نقاط قوت و ضعف ، به مطالعه کتاب 1000 تست زبان عمومی و تخصصی دپارتمان تخصصی تربیت بدنی بپردازند.