صفحه اصلي
رشته تربیت بدنی
کتب و ویدیوهای آموزشی
استخدامی تربیت بدنی
آزمون ها
کلاسها
منابع کنکور تربیت بدنی
دانلود رایگان
درباره ما
سبد خرید
   راهنمای شرکت در آزمون های آنلاین تربیت بدنی

 

 

راهنمای شرکت در آزمون های آنلاین تربیت بدنی

 

با سلام حضور داوطلبین آزمون های آزمایشی دپارتمان تخصصی تربیت بدنی

 

مراحل شرکت در آزمون آنلاین

1- ابتدا  ثبت نام در سایت از طریق کلیک بر روی "عضویت" در هدر بالای سایت با نام کاربری خود ( نام کاربری هر داوطلب آزمون دقیقا همان کد داوطلبی 8 رقمی ایشان با اعداد انگلیسی و رمز عبور هر فرد کد ملی 10 رقمی داوطلب باید باشد) را کامل کنید ، سپس در همان هدر صفحه اصلی بالای سایت روی ورود به سیستم کلیک کرده و مطابق شکل زیر نام کاربری (کد داوطلبی) و رمز عبور (کد ملی) را وارد نموده ، کد امنیتی را زده و روی دکمه ورود کلیک نمایید و از فعال بودن پنل کاربری خود مطمئن شوید:

 ورود به پنل کاربری

 2- در روز تعیین شده برای هر مرحله آزمون ، دقیقا راس ساعت 8 صبح ، مجددا با نام کاربری (کد داوطلبی 8 رقمی) و رمز عبور خود (کد ملی 10 رقمی) وارد پنل کاربری خود شده و مطابق تصویر زیر، آزمون مورد نظر را انتخاب نمایید:

 

آزمون های آزمایشی آنلاین تربیت بدنی

 

 

3- پس از دانلود سئوالات شما میتوانید از منوی browser و یا از قسمت toolbar سئوالات را روی سیستم خود Save کنید.

4- پیشنهاد می شود حتما از سایت خارج شده و یا اصطلاحا Disconnect شوید و بصورت آفلاین به تمامی سوالات پاسخ دهید.

5- پس از پاسخ دادن به سوالات، 10دقیقه قبل از اتمام زمان 120 دقیقه ای آزمون، دوباره Connect شوید و مطابق شکل زیر روی عکس کیلک کرده تا به صفحه پاسخنامه وارد شوید:         

پرکردن پاسخنامه

6- در این صفحه مطابق شکل زیر ابتدا نام و نام خانوادگی خود را چک کنید. در صورتیکه نام و نام خانوادگی شما به اشتباه وارد شده بود مشکل را با مسئول فنی در میان بگذارید، در صورتیکه مشکلی وجود نداشت اقدام به پر کردن پاسخنامه نمایید.

پرکردن پاسخنامه

7- پس از اطمینان از درست پر کردن پاسخنامه، از صفحه پاسخبرگ خود "اسکرین شات" گرفته و حداکثر تا ساعت 16:10 روز آزمون آن را در " پیام رسان ایتا (Eitaa) " به شماره سامانه تصحیح آزمون 09378888570 بهمراه شماره داوطلبی خود  ارسال کلیک کنید (توجه داشته باشید که پاسخنامه تشریحی سوالات آزمون در ساعت 10:10 دقیقه روز آزمون در پنل کاربری شما بارگزاری می شود و لذا هرگونه پاسخبرگ ارسالی که ساعت ارسال آن از 10:10 گذشته باشد ، تصحیح نخواهد شد. )

8-  پاسخنامه تشریحی آزمون در ساعت 10:10 دقیقه روز آزمون در پنل کاربری شما در وبسایت دپارتمان بارگزاری می شود و کافیست وارد پنل خود شده و با انتخاب مرحله آزمون ، پاسخنامه تشریحی را دانلود نمائید.

آزمون های آزمایشی آنلاین تربیت بدنی


9- ظرف مدت 24 ساعت پس از اتمام آزمون ، کارنامه تحلیلی آزمون شما از طریق سامانه آزمون در در " پیام رسان ایتا (Eitaa) " برای شما ارسال می شود.       

 

 

لطفاً برای شرکت در آزمون های آنلاین دپارتمان تخصصی تربیت بدنی به نکات زیر توجه نمایید:

 

نکات مهم ویژه افراد شرکت کننده در آزمون های آنلاین دپارتمان تخصصی تربیت بدنی :

 

****   سئوالات با فرمت PDF هستند. برای باز کردن سئوالات به نرم افزار Acrobat Reader نیاز است. در صورتی که این نرم افزار روی سیستم شما نصب نیست می توانید آنرا از طریق لینک زیر دانلود کرده و نصب نماییددانلود دفترچه سوالات

****   سئوالات هر آزمون در قالب یک فایل PDF قرار دارند.

****   هنگام ثبت نام در سایت حتما نام کاربری خود را از همان شماره داوطلبی که توسط مرکز آزمون اعلام شده یا هنگام ثبت نام دریافت کردید  استفاده فرمایید.

****   نیاز نیست شما در تمام مدت آزمون Connect باشید. فقط هنگام download کردن سئوالات و ارسال پاسخنامه لازم است Connect باشید. این بدین معنی است که شما میتوانید پس از دانلود سئوالات Disconnect شوید و پس از پاسخ دادن به سئوالات دوباره Connect شده، پاسخنامه را پر کرده و اسکرین شات آن را در واتساپ ارسال نمایید.

****   در تمام مدت آزمون مسئول فنی آنلاین است. در صورت بروز هر گونه مشکل شما میتوانید مسأله را با مسئول فنی آزمون در میان بگذارید تا در کوتاه ترین زمان مشکل شما حل شود

****     ارسال پیام در " پیام رسان ایتا (Eitaa) " به شماره: 09378888570

****    شما فقط یکبار میتوانید پاسخنامه ی هر آزمون را در " پیام رسان ایتا (Eitaa) " ارسال نمایید.

****   پیشنهاد می شود پاسخ سئوالات را روی کاغذ یادداشت نمایید تا در صورت بروز مشکل هنگام ثبت پاسخنامه، پاسخ ها را داشته باشید و دوباره پاسخنامه را پر نموده و در " پیام رسان ایتا (Eitaa) " ارسال نمایید.

****   توجه داشته باشید که دکمه ی پاک کردن کل پاسخنامه، تمامی انتخاب های شما را در فرم پاسخنامه پاک می کند. از این دکمه فقط زمانی استفاده کنید ،که به اشتباه سئوالی را که نمی خواهید به آن پاسخ بدهید را انتخاب کرده اید.

****   سیستم به صورت اتوماتیک و دقیقاً سر ساعت معین آزمون را به اتمام می رساند و پس از پایان آزمون امکان ارسال پاسخنامه وجود ندارد. لطفاً به موقع اقدام به ارسال پاسخنامه در " پیام رسان ایتا (Eitaa) "  نمایید.

 

 

ثبت نام مستقیم آنلاین از طریق وبسایت دپارتمان تخصصی تربیت بدنی 

از هر نقطه ای در کشور ، بدون صرف وقت و هزینه رفت و آمد به دفاتر نمایندگی می توانید با ورود به "صفحه ثبت نام آنلاین وبسیات دپارتمان" ، براحتی و بصورت اتوماتیک با وارد نمودن: نام و نام خانوادگی ، شماره تماس ، ایمیل ، دانشگاه محل تحصیل با ورود به درگاه بانک اقدام به پیش ثبت نام و رزرو آزمونهای آزمایشی تربیت بدنی نمایید.

 ثبت نام آنلاین دپارتمان تخصصی تربیت بدنی

 

 

با آرزوی موفقیت و توفیق روزافزون تک تک شما عزیزان...

اولین دپارتمان تخصصی و جامع تربیت بدنی