صفحه اصلي
رشته تربیت بدنی
کتب و ویدیوهای آموزشی
استخدامی تربیت بدنی
آزمون ها
کلاسها
منابع کنکور تربیت بدنی
دانلود رایگان
درباره ما
سبد خرید
 

نام محصول :   ویدیوی آموزشی زبان تخصصی تربیت بدنی - استاد علی رضایی و استاد حاتمیان

دسته بندی محصول :   ویدیوهای آموزشی ویژه کنکور کارشناسی ارشد

قیمت با تخفیف (ریال) :   3500000

قیمت پشت جلد (ریال) :   5000000

هزینه پست (ریال) :   15000

تعداد بازدید :   1112

پکیج آموزش زبان تخصصی تربیت بدنی ویژه کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی  :

این پکیج آموزشی در دو حلقه DVD و مجموعا به مدت 7 ساعت تدریس استودیویی توسط اساتید علی رضائی و فائزه حاتمیان می باشد.

 

توضیحات لازم درباره پکیج آموزشی زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی:

در پکیج آموزشی زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی  توضیحات ابتدایی درباره زبان عمومی و تخصصی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی و تفاوت بین سوالات این دو است.

پس از بررسی زبان عمومی و تخصصی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی به سراغ اهمیت زبان تخصصی در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی خواهیم رفت.

همانطور که می دانید در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی 15 سوال از قسمت تخصصی طراحی می شود، با توجه به ضریب 2 داشتن این 15 سوال پاسخ دادن به این سوالات می تواند در کسب رتبه برتر در تمامی گرایش های کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی بسیار حائز اهمیت باشد.

در این پکیج پس از توضیحات بالا ، وارد مرحله ی بعد که شناخت تیپ انواع سوالات زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی است، خواهیم شد:

به طور کلی 10 تیپ سوال در کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی وجود دارد که در این پکیج  به طور کامل به بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

هرساله 3 متن تخصصی در کنکور کارشناسی ارشد تربیت  بدنی داریم ، از آنجایی که در هر متن تخصصی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی  5 سوال را به خود اختصاص می دهد، طبیعتا هر کدام از سوال ها در یکی از این 10 تیپ جای میگیرند. تعدادی از این سوالات پر تکرار و تعدادی کم تکرار اند ولی همگی در این پکیج به طور کامل بررسی شده اند.

 

 

 

ویدیوی آموزشی زبان تخصصی تربیت بدنی - استاد علی رضایی و استاد حاتمیان

 

 

از نکات خیلی کلیدی این پکیج می توان  گفت که درباره هر سوال ، توضیحات لازم اعم از شیوه ی بیان سوال توسط طراح ، تیپ و شکل سوال و نحوه ی پاسخ دادن به آن، بیان شده است. درواقع استراتژی پاسخ به سوالات زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی  به طور کاملا تخصصی بررسی میشود.

هر 10 تیپ موجود در سوالات زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی به صورت کاملا جزئی و موشکافانه در این پکیج مورد ارزیابی قرار میگیرد.

در مرحله ی بعدی آموزش پس از بررسی سوالات ، از مثال های متعدد برای یادگیری بهتر تمام تیپ های سوالات استفاده می شود.( بر اساس تعدادی متن گزینش شده از کتاب زبان تخصصی به تالیف اساتید همین پکیج )

موضوعات متونی که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند در این پکیج  بسیار متنوع و  گلچینی از تمامی گرایش های کارشناسی ارشد و دکتری تربیت بدنی و علوم ورزشی می باشد.

 

داوطلبین گرامی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی توجه داشته باشید که تاکید این دوره بر این موضوع است که دایره لغات و واژگان بسیار قوی برای پاسخ دهی به سوالات کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی نیاز نمی باشد ، بلکه با تکنیک هایی که آموزش داده می شود میتوان به راحتی هرچه تمام تر به سوالات زبان تخصصی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی پاسخ داد.

 

پس از شناخت انواع تیپ سوال، به این موضوع که پس از دیدن متن چه فرایندی و چگونه بتوانیم از پس پاسخ دادن به آن سوال برآییم ، پرداخته میشود:

·      به طور مثال ابتدا سوالات خوانده شوند یا متن؟

·      لازم است سوالات به ترتیب جواب داده شوند یا ابتدا سوالات ساده تر؟

تمامی موارد فوق ، پله به پله در این پکیج آموزش داده میشوند تا داوطلب بتواند در جلسه ی کنکور کارشناسی ارشد تربیت بدنی پس از دیدن متن ، به راحتی از عهده پاسخ دادن به سوالات بر آید.

داوطلبین عزیز بعد از آموزش دیدن و یادگیری تکنیک ها ، میتوانند از کتاب زبان تخصصی دپارتمان جهت مرور نکات گفته شده و یادگیری هرچه بهتر تاکتیک های به کار گرفته شده استفاده کنند و با توجه به استراتژی هایی که به آنها آموزش داده شده ، به سوالات پاسخ دهند.